My TruckPoint for Mercedes-Benz Trucks is uw nieuwe digitale klantenportaal van Mercedes-Benz Trucks, waarmee u uw voertuigen en de bijbehorende services, contracten en informatie eenvoudig en overzichtelijk kunt beheren. Het ondersteunt u bij de communicatie met uw verkoper en bij het uitvoeren van de dagelijkse taken.
Kom meer te weten over de voordelen die My TruckPoint u biedt:
Actueel statusoverzicht
Met My TruckPoint bent u altijd op de hoogte van de actuele stand van uw bestellingen van nieuwe voertuigen en krijgt u op elk gewenst moment inzicht in de geplande leveringsstatus.
Snelle ondersteuning
Bij vragen en problemen krijgt u snel hulp. My TruckPoint Support is in alle opzichten beschikbaar.
Eenvoudig onderhoudsbeheer
Indien nodig kunt u reserveonderdelen ongecompliceerd en tot op het voertuig nauwkeurig rechtstreeks via My TruckPoint bestellen.
Alles op één plek
Met de klantenportal hebt u alle belangrijke gegevens en services voor uw truck op één plek. Aanbiedingen, contractdetails en individuele verbindingsbewijzen – eenvoudig bekijken en organiseren.
Overzichtelijke voertuiglijst
Behoud het overzicht over uw wagenpark en uitgebreide details en integreer ook voertuigen van andere fabrikanten met de comfortabele uploadfunctie.
Alle gegevens in één oogopslag
Beheer uw gegevens indien nodig zelf online en beheer uw gebruikersprofiel en bedrijfsgegevens veilig, snel en ongecompliceerd.
Integratie van digitale services
Met My TruckPoint behoudt u het overzicht over uw geboekte services en kunt u eenvoudig activeren en deactiveren. Bovendien krijgt u overzichtelijke informatie over contractdetails van extra services, zoals FleetBoard.
Voor het gebruik van My TruckPoint is een eenmalige registratie nodig.
Hieronder leggen we het proces gedetailleerd uit: